Selamat Datang ke Blog "My Premium Beautiful Corset" ~~ Jom Order ~~

Rabu, 2 Mei 2012

~ GARAM BULUH (BAMBOO SALT) Premier Drink ~



Garam Buluh Bamboo salt Premier Drink adalah 100% garam buluh organik diformulasi berasaskan remedi tradisional Korea yang diwarisi sejak 100 tahun dengan sejarah dan penggunaan yang terbukti. Garam laut dimasukkan ke dalam buluh dan ditutupi tanah liat. Kemudian , buluh tersebut dibakar berulangan dalam relau bagas pada suhu 1000-1500 Celsius dengan menggunakan batang pokok pine. Proses pembakaran berulangan pada suhu tinggi dapat menyingkirkan toksin dan logam berat laut. Pada masa yang sama garam laut menyerap semua elemen mikro daripada buluh, tanah liat dan pokok pine.


KEISTIMEWAAN:

* Tinggi Magnesium yang merupakan mineral untuk jantung. Magnesium membantu mengawal penyakit tekanan darah tinggi, membantu penyerapan kalsium, mengekalkan keseimbangan bendalir badan, mengawal pengecutan otot dan menguatkan daya ingatan.

* Menyeimbangkan pH badan supaya cenderung kepada beralkali lemah (pH darah badan yang sihat adalah antara 7.5-7.45). dengan ini, sistem imunisasi diperkuatkan dan dapat mencegah jangkitan penyakit.

* Mengandungi kandungan mineral kalium, kaslium, besi, zink dan magnesium yang lebih tinggi daripada garam biasa.

* Mempunyai kebolehan untuk menyingkir radikal bebas  dan membuang toksin badan, lalu memperbaiki tubuh badan yang lemah dan melambatkan proses penuaan.

* Menyembuhkan sel badan yang rosak dan mencegah pertumbuhan sel-sel yang tidak sihat.

* Ia adalah 3 kali ganda lebih efektif daripada garam biasa untuk membasmi kuman dan mencegah kerosakan gigi.


CARA PENGGUNAAN:

Tuangkan sebungkus Garam Buluh Bamboo salt Premier Drink ke dalam gelas (200ml). Tambah air masak atau jus. kacau dan hidangkan.
RM 128 (free postage)
Call - 014 8243610

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entri Blog Ini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Right Reserved